Wednesday, December 8, 2010

Elhyatt Bizz Collections Giveaway.


Saya Join Giveaway ni


Nak Join gak [Klik Sini]



Ini salah satu koleksi yang dijual oleh Elhyatt Bizz Collections:


Jubah diatas ialah Jubah kaftan butterfly.
Jubah ini sangat sesuai dipakai semasa dinner atau pun majlis-majlis rasmi. Jubah ini sangat sesuai untuk muslimah-muslimah bergaya pada majlis-majlis rasmi dan dinner kerana designnya yang menarik dan sangat cantik apabila dipakai serta keselesaannya apabila dipakai. Designnya yang direka dengan rekaan terbaru dan up to date membuatkan Jubah ini sangat menarik. Pastinya akan menyerlahkan lagi penampilan si pemakai dan akan menampakkan si pemakai lebih ayu dan anggun. (^_^)
Kelebihan dan Material
Jubah ini juga mengikut ukuran dada serta tidak perlu mengikut ukuran bahu ataupun pinggul. Labuhnya pula sesuai untuk wanita yang mempunyai ketinggian tidak lebih 170cm. Selain itu, Jubah ini sesuai untuk ibu-ibu yang mengandung disebabkan size adjustable. Jubah ini dihasilkan dengan menggunakan kain Chifon high quality. Kain ini lembut dan tidak panas apabila dipakai. Selain itu, kekemasan sulam tampal ringkas dan disediakan tali pinggang dan terdapat zip dibelakang.
Dibawah adalah ukuran size dada :-
size S : dada 36'
size M : dada 38'
size L : dada 40'
size XL : dada 42 '
Harga Jubah ini adalah Rm160 (Harga post semenanjung Rm6 dan Sabah Sarawak Rm9). Kalau mengikut harga pasaran luar, harga yang ditetapkan diatas lebih murah dan pembeli dapat menjimat lebih daripada 50%. Harganya lebih murah berbanding harga pasaran luar ^_^



Tag:

Hanis
Anis
Nana




Tarikh Tamat
18Januari 2011






1 comment:

Sweety said...

saya dah link entry ni kat kawan saya :D