Tuesday, December 21, 2010

"1st Lucky Draw Blog Suka Hati"


Saya Join Lucky Draw ni :)
Nak Join gak sila [Klik sini]




Assalammualaikum pembuka kata,
saya disini beramah mesra,
bersama saudara dan saudari semua,
Untuk memperkenalkan Lucky Draw ini.

Mari sini mari semua,
Kita tengok Giveaway ni,
Bukan susah tapi senang sahaja,
Tulis entry dan hantarkan linknya!!

Banner senyuman baby jangan dilupa,
Letak dalam entry dan linkkan sekali,
Supaya semua visitor dapat mencari,
Dimana blog Tuan Rumah Lucky Draw ini..

Hadiahnya comey dan cantik sekali,
Kain,rantai,klip dan beg comey pilihan tuan rumah,
Kalau mahu tunggu apa lagi,
Serbulah Giveaway Tuan Rumah!! 

Disini saya selesaikan entry ini,
Untuk Lucky Draw Blog Suka Hati,
Idea saya dah kontot sekali,
So saya mohon undur diri...

Saya hanya insan biasa,
Mohon maaf dipinta,
Jika terkasar dan tersasul kata,
Semoga bertuah milik saya.


Amin Ya Allah!! doa dipinta ^_^



Saya Tag:

Nana
Anis
Warnida


 Tarikh tutup Lucky Draw 6 Januari 2011..



No comments: